Monday, February 06, 2006

Happy Monday...


Look at this photo! It's a vase of star gazer lillies I put on my desk before I left the office Friday...today I walk in, and they've bloomed like crazy. Beautiful! And they smell so...serene..

Anyway, be sure to get caught up with the Weekend-Wrap Up...

So! Supa no longer measures her success by if she gets to work on time, but by just how late she actually is....Today I got here at ten past eight, which is a monumental event in Supa's perpetually late book. Had to wait around for the contractors to arrive, so that foiled my aspirations of punctuality. On a good note, the renovations should be complete by tomorrow. (hurrah!) As Supa snuck into work, she almost thought to come clean and explain that she'd been tardy the past few weeks due to the contractor issue....but quickly realized she'd be forced to offer up an explanation for every other damn morning..(yikes)...needless to say, Supa kept her mouth shut.

For everyone who posted on the movie line post, Blogger ate your comments..apparently there were complications on Friday and throughout the weekend. Don't worry Blogger, we still love you...

Hope everyone had a wonderful, safe weekend. (I know Tam had a great "beatin" session...LOL. Cocoa girl was a lil' stressed out but I think she's back on her A game..Doc, keep your head up! One Cool Sis was out being a stone cold diva, Skidmarks, sweetie, take your meds) Unfortunately, the world of hip-hop took another sad, senseless turn... Busta Rhyme's bodyguard was shot and killed outside a video shoot in Brooklyn Saturday night. Damn, man...can't we all just get along? On an even more disturbing note, Supa heard the new 50 cent and Mobb Deep single and she actually liked it....it's the last days, ya'll.....

Anymore signs of the apocalypse out there?

15 comments:

onecoolhoney said...

Yeah, that was hella foul that ol' boy got shot. And I really hope the shooter was not trying to catch Busta in that action.

mrs.tj said...

the apocalypse! LOL!
Naw...MJ hasn't came back thugged out yet! Ha!
Holla!

P said...

That's booty what happened to Busta's Bodyguard.

I think I would be flying my kitty kat at half mast if it had happened to busta. I just love me some Trevor!

Supa said...

Mrs. TJ - okay, if Michael J. comes back saggin' & wearin' some Tims, then that'd be a good sign. But he's already started dressing like a woman, so there you go...


P - Kitty Kat at half mast. You. are. a. fool!

Single Ma said...

Beautiful! I have a migraine right now but seeing your flowers made me smile.

African girl, American world said...

I heard about the who;e Busta thing....pure sadness!

dpm said...

Word Supa. What time do you leave the job? Personally, I'm never on time my damn self. It's relaxed why I gig but it could make a difference if I arrived on time (I'm sure you feel me).
Like right now, I'm ret' to go...

I think I need a t-shirt that says, "My job pays me to read and write blogs."

"N" Search of Ecstasy said...

Shit, 10 after 8am is considered on time as far as I’m concerned, that is unless you were suppose to be there at 7am instead of 8am.

Yes, Blogger had major issues over the weekend. I was so aggravated!

Yeah, I heard about Busta Rhyme's bodyguard on the radio this morning. That is a damn mess!

Supa said...

DPM - Me likes that Tshirt idea...except my job doesn't pay me to do either!

Nic - Yep, if blogger was my man, I'da CUT HIM LOOSE with all the bs going on this weekend. :) But we all cool now...

obifromsouthlondon said...

a new one after "outta control"? been bumping 50's last album and hands up I like the joint (the antichrist has landed and drives a cadillac tokin' on thai green). It's that sing-songy shit. gets into your head.

boy used to make late look really fashionable. my sick child, dead grandmums, leaking pipe, missing babysitter ... the excuses goes on.

blog on sweetheart

Cocoa Girl said...

Supa and Fitty??? Oh my...

Supa said...

Supa Obi - yeah, love. Must be that "sing-songy shit." lol

Cocoa Girl - hush chile!!!!

Shawn said...

8:10 is great time if you ask me.

Here's a sign of the end for you. Not one visitor was robbed or killed in Detroit over the course of the weekend! Detroit did the damn thing.

That Girl Tam said...

OK...why the hell is everyone BUSTIN me out for my weekend of back blowout puzzy beatin bliss?? Shooo...lol

I ain't mad at ya...I'm 'sposed to be here at 9 and I walked in at 9:45 today...and to THINK..I really don't have an excuse seeing how I was back in town yesterday by 11 A.M....

Sounds like you had a great weekend!

jameil1922 said...

ewwwwww you like a 50 track??? yuck. i LOVE unconventional flowers!!! no roses for me!!!