Sunday, March 26, 2006

Gracias, Cesar!

So Supa went about her usual Sunday tasks: Laundry, straightening about the house, grocery shopping, meal preparation...you know, all that exciting domestic shit...

And much later in the eve, after being disappointed by the new Soprano's episode, yet again - Supa calmed herself with a nice batch of sugar cookies, and an 11:00 pm viewing of a Sex in the City rerun, before setting her dreaded alarm clock...

But...wait... while glancing at the news, Supa caught sight of a large crowd in downtown Los Angeles..seems hoards of people were celebrating Cesar Chavez' birthday, and....hold the fuck up...Cesar Chavez is a paid holiday for us hard-working civil servants!!!! I TOTALLY forgot!!!

Hey, yo - THANKS Cesar!!!!! Sheeit, is it too late to go out for dranks??? Supa 'bout to see what's crackalackin'!! I'll catch ya'll WORKING FOLKS lata!! Oh, lovely day!!! SUPA 'AINT GOT TA GET UP IN THE MORNING!!!!!!!!!!!

10 comments:

onecoolhoney said...

Well, damn. So that's a holiday in Cali, huh? Well THANKS FOR RUBBING IT IN THAT YOU GET A DAY OFF!!! Now, what you gon do with it!? That's what I wanna know. lol

African girl, American world said...

show off! *sticking tongue out atcha*

Single Ma said...

WTF!! That must be a west coast thang cuz my azz is at work right now! Aint that a b!tch!

Miss Ahmad said...

I'm in California and I sure in the hell don't have the day off! I guess television does not love Ceasar!

mrpunchcar said...

couldn't disagree more, supsis. i thought last nights ep of sopranos had some powerful scenes, i.e. when he sees his cousin (steve buscemi), gets a glimpse of his mother in that house, hears meadows child-like voice calling to him, telling him not to leave; when he hears paulie's stupid voice and he's bangin' on the wall telling him to shutup; when paulie and gayboy give carmella the envelope of money and she sees their face as they get on the elevator. maybe you're referring to last weeks ep which was pretty whack. if not, whatchu talkin' bout willis?! and i'm in new york and i'm takin' off for chavez day too, so there!

Dee said...

YEAH!!!! I love paid holidays!!!!! We use 2 get CHAVEZ day off then they changed it to a "floating" holiday!!!! What da hell is that????

Enjoy your day!!!!! Don't do ANYTHING domesticated!!!!!!

Cocoa Girl said...

Booo!!!!

Supa said...

I LOVE ALL YA'LL TOO!!!! :)

Free said...

If you was rocking my shoes (from the next post)I'm gone be madatcha! Day off? Paid. Hell yeah.

Miss P AKA Her Royal Cliqueness said...

Supa that's funny as hell. I just did the same thing, last week. for Maryland Day. I was all set to go to work and a colleague called and said, "u know we're off Friday, right?"

What?!?

Viva la bogus ass holidays. No disrespect Cesar!